Data: 2018.09.25 11 val.
Vieta: PVPA FB paskyra, vaizdo įrašai>>
Įrašą galima stebėti realiu laiku ir užduoti klausimus arba peržiūrėti bet kada patogu metu.
Eksperto valandoje: 2 biuro administravimo profesionalės:
Gabrielė Kleinaitė, dirbanti biuro administravimo srityje virš 20 metų, yra sukaupusi įvairiapusiškos patirties padedant įgyvendinti projektus, prisidedant prie jų koordinavimo bei administravimo darbais. Moto: paversiu chaosą tvarka, sukoordinuosiu procesus taip, kad jie vyktų sklandžiai, laiku ir be trukdžių.
Loreta Andrukonytė, biuro administravimo srityje sukaupusi daugiau nei 13 metų patirtį, šiuo metu užima vyr. administratorės pareigas tarptautinėje įmonėje. Kuruoja administratorių komandos darbus, taip pat prisideda ir prie administratorių atrankų. Moto:Jeigu negali pakeisti problemos, keisk požiūrį į problemą.
Pagrindiniai klausimai:
- Administratorių darbo pobūdžio pokyčiai per pastaruosius dešimtmečius.
- Kodėl svarbu turėti gerą, patyrusių biuro administratorių, savo srities specialistą? Profesionalus darbuotojas už aukštesnę kainą vs darbuotojas be patirties už žemesnę kainą?
- Kokių savybių / požiūrio reikia šiam darbui?
- Kodėl atsirenkant kandidatą svarbu išsiaiškinti jo požiūrį į patį darbą ir būsimus planus?
- Kas yra geras biuro administratorius? Ar biuro administratoriaus profesija turi amžiaus cenzą?